translate

torsdag 28 augusti 2008

En dag kvar...

...som jag jobbar dag. Sedan börjar jag jobba natt på måndagar+tisdagar. Sista dagen som jag verkligen jobbar "ordentligt" med mina kollegor, fikar med dem, lunchar med dem. Det kommer självklart att kännas konstigt. Några av dem som jag kommer sakna så in i norden. Några av dem kommer jag dock fortfarande att träffa och jobba med några timmar varje kväll. De goa o glada människorna på uppackningen till exempel, ja hej på er! Jag vet nog att ni läser! :) Och ett par av mina närmsta kollegor på tisdagarna.

Samtidigt känns det bra. Annars hade jag inte gjort. Får mycket mer tid hemma och tjänar en hel del bensinpengar (totalt 60 mil i månaden).

Så... So long my friends. Kommer sakna de flesta av er...

puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett meddelande. Då blir jag glad! :)
Ev. spam och dyl kommer att plockas bort.