translate

tisdag 30 juni 2009

Pooldags!

I går insåg vi att valet mellan pool och studsmatta som ungarna ställt oss inför inte var så svårt! En pool kan vi alla i familjen ha nytta av, så i går inhandlades en 4000-liters-historia. Just nu står de ljuva litrarna och värmer upp sig. Det behöver komma upp några grader och kloret behöver stabilisera sig innan vi kan bada. Men i morgon har jag en känsla av att det blir bad hela eftermiddagen! :)

Det var verkligen inte lätt att hitta pool nu, slutsålt överallt, men på ÖB fanns det 5 kvar, dock inget överdrag som passade så för tillfället har vi en storlek större... i fall ni undrar...! ;)

Ha det gott i värmen!

5 kommentarer:

  1. Härligt med pool i den här värmen! Njut på:)

    SvaraRadera
  2. Ser jätteskönt ut! Bli inte förvånade om jag invaderar den... ;-) Idag har det dock regnat här. Trist! Har varit kanon hela veckan vi var i Grekland o när vi kommer hem så regnar det..! :-p
    Krramm!

    SvaraRadera
  3. schysst! jag kommer och badar!

    SvaraRadera
  4. Njuuuut...
    Utan poolen hade jag smält...

    SvaraRadera
  5. Ååh, vad skönt med pool. Passa på att njuta.

    SvaraRadera

Lämna gärna ett meddelande. Då blir jag glad! :)
Ev. spam och dyl kommer att plockas bort.