translate

måndag 18 augusti 2008

Vin och Malt Whiskey

Helgen tillbringade vi som sagt hos J&E. Det var soft. Med gott vin till lunch och middag. En lagom lång trevlig promenad med deras nya fina hund Titus. En riktig pärla. Lilla L blev störtförtjust i både honom och de två katterna. J som varit butikschef i en av Sveriges största fotobutikskedjor visade ovärderliga knep med den digitala systemkameran vi köpte i våras. Fick även ett hett boktips som jag vill ge mig i kast med direkt. En mkt intressant bok som heter "Du store Gud?" av Christopher Hitchens. Vi lånade med den hem. Hoppas att man bara får tid till att läsa också! Kolla in den. Tänker inte skriva så mkt om den här.


Lille Titus 1 år. Nytillskott i J&E's hem.

J&E berättade också i förbifarten om nåt roligt tröjtryck de sett på en tröja där det stod Malt Whiskey med Walt Disney-tipsnittet. Var bara tvungen att ladda ner typsnittet när jag kom hem. Ser ju lite roligt ut. Hur vi kom in på temat "fåniga tröjtryck" minns jag inte men jag berättade anekdoten om när jag var i USA för ett antal år sedan o försökte få herr Rajo att köpa något fint plagg. Det hela slutade med att han köpte en tröja där det stod: "Fuck you, you fuckin' fuck". Suck...! Hahaha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett meddelande. Då blir jag glad! :)
Ev. spam och dyl kommer att plockas bort.