translate

lördag 30 augusti 2008

Personalfest

I går var det personalfest för det bolag jag jobbar på. Med hemligt resmål.
ca65-70 pers slöt upp så det blev en ordentlig samling med folk. Och resmålet slutade på en ranch med en riktig westernkänsla. Till och med VD'n klädde ut sig till Dolly Parton. Vi fick gott käk i form av fläskfilé, klyftpotatis och rödvinssky m grönsaker (en klassiker som ALLTID funkar i min munhåla) och drack goda öl. Sen blev det en ordentlig genomgång i linedance och vi hade grymt kul. Det ger rätt bra träning det där. Det låter ju rätt fjantigt men det var hur kul som helst.

På vägen tillbaka blev jag avsläppt lite närmre vårt hem och blev där hämtad av världens snällaste M. Tack gumman för att du ställde upp och hämtade mig!

Det var kul att vara med på festen. Det var ju dessutom sista dagen jag jobbade som vanligt och fick därför chansen att träffa kollegorna lite mer. Bra avslut!

Idag står det ett stort gäng med uppgifter på agendan. Får se om jag hinner allt som jag tänkt. Fint väder är det också så en del av planerna får nog förläggas utomhus.

2 kommentarer:

  1. Hej dotter!
    Kul att festen blev lyckad.
    Din vän M är verkligen en klippa.
    Skönt att du har en sån vän.
    Mamma

    SvaraRadera
  2. Tommy som Dolly Parton... Ibland ångrar man att man bytt jobb. Kram

    SvaraRadera

Lämna gärna ett meddelande. Då blir jag glad! :)
Ev. spam och dyl kommer att plockas bort.