translate

onsdag 20 augusti 2008

Trevligt besök

Ibland är det skönt att komma hem från jobbet.
Okej då. Det är alltid skönt att komma hem från jobbet.
Men ibland är det extra roligt. Som när man får besök från gamla goda vänner hemifrån. Det fick jag idag av den glada sydländska Göteborgaren. =) Som alltid grymt trevligt att träffas. Så fick jag finfina blommor också. Kommer en bild i nästa inlägg. Just nu är jag dock väldigt trött och har lite ont i huvudet (för mycket kaffe idag tror jag och för lite vatten). Väntar på att kyckligen i ugnen ska bli klar så man får lite i magen.

Förresten har jag nog glömt att meddela er att jag inte äter kolhydrater. Jag kör GI.
"Men Marie. Var inte du anti GI?" Jovisst. Men den bäste kan ändra sig. Har läst på ordentligt och tror på den grejjen. Syns lite på vågen i alla fall. Och det är ju ett +.

Om någon frivilligt anmäler sig till att fixa ett nätverk mellan datorer o skrivare o internet så skulle vi vara tacksamma. Routern kortslöt häromdagen och nu har vi kittat upp med nytt men det FUNKAR JU INTE..... Suck o stön mera lön (så vi kan anlita en riktig datasnubbe).

1 kommentar:

Lämna gärna ett meddelande. Då blir jag glad! :)
Ev. spam och dyl kommer att plockas bort.