translate

måndag 4 augusti 2008

Fröken duktig

Ja idag har jag banne mig varit duktig.
I går städade jag lokalen där nere och ordnade med pärmar i hyllor etc.
JIdag har jag gjort i ordning i skyltfönstrena där nere så nu ser det rätt skapligt ut!
Ställt ut några glasfoton och exempel på kakelbilder från vår hemsida.
Så har Lena fått en egen hörna också med sin keramik och lite mer info om var man kan få tag på hennes grejjer nu för tiden.

Hämtade lilla L på dagis för en stund sen. Nu knatar hon omkring här nere i sina nya skor som jag inhandlade. Upptäckte att hennes "heltäckande" skor var i det närmaste för tajta. Gumman har växt i sommar minsann. Känns skönt att man har städat i ordning mer här nere så L kan vara här också. och pyssla lite. Nu ser jag dock att hon tänker rita med bläck på armen så nu får jag sluta

...

Nu ska jag snart till mitt andra jobb o jobba kväll. En låååång dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett meddelande. Då blir jag glad! :)
Ev. spam och dyl kommer att plockas bort.