translate

fredag 15 augusti 2008

Djävelskorvar - ganska lagom starkt.

Jag kunde helt enkelt inte låta bli att köpa denna stackars sate.
Den måste ju helt enkelt vara stark så in i hv3!


I helgen blir det trevligt samkväm hos J&E. Lilla L får följa med. Hon skulle egentligen vara hos mina föräldrar men hon är lite snuvig o dann o inte vill vi att gamla farmor ska åka på detta när pappsen åker iväg några dagar med henne på måndag. Det ska i alla fall bli mycket trevligt.
Nu är det klart med mitt nattjobb. Jag sätter igång den 1 september. Ska bli skönt. Hoppas att det funkar och att man orkar. Ska bli spännande att testa i alla fall.
Företaget börjar ta fart. Varit på lite möten här i bygden inför en företagsdag i september. Får hoppas att det kommer lite folk och att man kan knyta nån kontakt här o där. På måndag har vi en annons ute i ett blad som kommer till alla här. Där står det också en annons från bilmacken att de har "50% rabatt på bensinpriset"... Haha... Tryckfelsnisse... Skulle visst stå 50 öre. Liiite skillnad! Men folk lär nog vallfärda dit i allafall.

1 kommentar:

  1. vad skönt att du får börja jobba natt. Kul oxå att företaget börjar röra på sig! Om bensinen blir så billig tänker jag definitivt tanka massor! hoppas ni får en trevlig helg!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett meddelande. Då blir jag glad! :)
Ev. spam och dyl kommer att plockas bort.