translate

onsdag 4 mars 2009

Ikväll är det Leila som gäller!

Ikväll är det premiär av "Leila på landet" på TV4+ kl 21.00 och jag kommer att sitta bänkad! Jag höll nästan på att sätta kaffet i vrångstrupen i går när Designtjejen skrev på sin blogg att det skulle börja igår (jag jobbar natt tisdagar och hade då missat det) men vilken tur att hon hade fel! ;) För det är inte förrän ikväll! Bild från www.tv4.se
På fredag har jag karlfritt hemma. Funderar på att göra något riktigt tjejigt. Någon som har tips på en bra film? Bra recept? Risken är väl annars att jag pysslar bort hela kvällen...!
Glöm inte att vara med i min tävling där du kan vinna en barntavla!

2 kommentarer:

  1. Ha det så trevligt med Leila!
    Att se på program man verkligen gillar är som att träffa goda vänner.

    SvaraRadera
  2. Visst var det härligt!! Och det var så bra att jag skrev fel.. hahah.. jag var lite snurrig där!!
    Massa kramar hoppas att du får en jätte mysig torsdag!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett meddelande. Då blir jag glad! :)
Ev. spam och dyl kommer att plockas bort.