translate

söndag 8 mars 2009

Tävlingen är nu avslutad!

Så var tävlingen avslutad. återigen tack till alla er som lämnade så fina kommentarer! Jag önskar att jag kunde ge er alla något... ;)

Så här gick lottdragningen till - Lilla L tog på sig rollen som oberoende lottdragerska (och en cowboyhatt):


Ett stort GRATTIS till WTFDCOM som gick o vann - dessutom på att hon länkade, det lönar sig att länka minsann!! Passa på att titta in på hennes blogg!
Men som ni ser! Ingen av er som deltagit i tävlingen går lottlös. Ni har alla 50:- rabatt om ni beställer ett grafiskt tryck av mig. Maila mig på info@kvanumdesign.se om/när ni vill beställa, i stället för att gå in i webshopen. Ni har till sista maj på er om ni vill nyttja detta erbjudande!!
Jag kommer snart att lägga upp ett inlägg om hur man gör när man beställer de grafiska trycken. För er som inte vill vänta så kan ni kika här!

2 kommentarer:

  1. GHAAAAAhahahaha!Pussa lilla L från mig... JIPPIEEEEEE!!!!! Jag mailar lite senare ikväll..... gå & pussa henne nu... 100 gånger :) :) :)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett meddelande. Då blir jag glad! :)
Ev. spam och dyl kommer att plockas bort.