translate

måndag 2 mars 2009

Liten frisyrmakeover - äntligen!

Idag var det dags för förändring! Jag har precis kommit hem från frisören. Håret var på tok för långt och slitet och ÄNTLIGEN har det blivit en page igen! Lite kortare än förra gången. Jag är sååå nöjd!

(och för er som undrar hur det går med viktnedgången så går det kanon. Har dock bestämt mig för att inte trötta ut er varje vecka med den infon. Kommer att lägga uppdateringar om det i mitt senaste viktnedgångsinlägg från och med fredag, så för er som finner det intressant kan gå in under etiketten viktnedgång och se framgångar o motgångar där - från och med fredag alltså!)

9 kommentarer:

  1. Kanonfint! Alltid trevligt att få fräscha till håret lite!

    SvaraRadera
  2. Åhh vilket snyggt hår! Och vilken snygg tröja!!
    Vet du vad, jag och min lilla familj tänkte ta en tripp förbi Götet i slutet av April, och då funderar jag på om vi inte skulle kunna ta en avstickare till Kvänum också!!
    Vad tror du? Vore inte det kul...

    SvaraRadera
  3. Tack tack! =)
    Erika >> Det skulle ju vara hur kul som helst! Bara jag är hemma! Är dock inte hemma från lördag eftermiddag 25 april till söndag förmiddag. Jag ska på BIG COMEDY i jönet! =)

    SvaraRadera
  4. Du blev jättefin i håret! Jag skulle verkligen oxå behöva uppsöka min frisör men det får nog bli nästa lön ;-) Kram

    SvaraRadera
  5. Du blev jättefin i håret! Jag skulle verkligen oxå behöva uppsöka min frisör men det får nog bli nästa lön ;-) Kram

    SvaraRadera
  6. Alldeles väldigt snyggt. Men det var snyggt innan också.

    SvaraRadera
  7. Det där blev ju du perfekt i....fick mer liv i håret.

    Kram Nettan i Hälsingland.

    SvaraRadera

Lämna gärna ett meddelande. Då blir jag glad! :)
Ev. spam och dyl kommer att plockas bort.