translate

tisdag 3 mars 2009

Tävling här på bloggen!


vill du syna tavlan lite mer? Klicka på bilden!
Det är hög tid att slänga in en tävling här på bloggen! Snart börjar jag sälja mina barntavlor och för att fira det lite extra lottar jag ut min favorit Elefanten till någon av Er!! Det enda du behöver göra är att lämna en kommentar. Vill du ha dubbel chans så länkar du på din blogg. Du får gärna låna bilden ovan om du gör det. Du har till och med söndag kl 12.00 på dig och därefter avslöjar jag vinnaren. Sedan sätter jag också igång ordentligt med försäljningen av barntavlorna.
Glöm inte att lämna din bloggadress eller mail så jag kan kontakta dig om du vinner!

Det grafiska trycket passar i en 18x18-ram (själva trycket är 16x16 cm med vit ram runt) som finns att köpa hos bl a Åhléns och Gallerix.


Lycka till!!

31 kommentarer:

  1. Jag vill vara med och tävla. :-)

    SvaraRadera
  2. Vad kul med tävling! Ha det fint! kram

    SvaraRadera
  3. Vad fin, super gullig, jag är gärna med och tävlar!
    Kram Rebecka

    SvaraRadera
  4. Bara älskar dina barntavlor de är helt fantastiska!!
    Är gärna med och tävlar.
    Kramizar

    Malin

    SvaraRadera
  5. Vilket fint! Jag vill gärna vara med och tävla. :)

    SvaraRadera
  6. Lycka till med dina tavlor!! Självklart vill jag vara med om att vinna din elefant.

    SvaraRadera
  7. Själv skulle jag rama den i en djup Chicago-list med dubbelpassepartout.. Skulle bli mycket snyggare...:) Även de finns på Gallerix..!

    SvaraRadera
  8. Valet är fritt! Man väljer ju själv vilken ram man vill ha. =) Var gärna med o tävla.

    SvaraRadera
  9. Min lille Olle älskar denna sången...så den vill vi vinna!! Mvh.Linda (morrisolle@spray.se)

    SvaraRadera
  10. Å, jag är gärna med å tävlar!! Du gör ju sååå snygga illustrationer! Jag är riktigt imponerad!! :) Har ju inga barn än men det ska vi väl få!?? Annars har jag 2 underbara brorsbarn som skulle gilla den! ;)
    Stor Kram, Maria

    SvaraRadera
  11. Jag är med och tävlar, tavlan skulle passa så fint i min sons rum.

    Jag har länkat i min tävlingsblogg

    http://molnboanna.blogg.se/2009/march/vinn-en-barntavla.html

    info@annakarlsson.se

    SvaraRadera
  12. Den är ju jättefin så det är klart att vi vill ha en chans att vinna den. Har länkat i tävlingsbloggen:

    http://evamar.blogg.se/2009/march/barntavla-8-mars.html

    SvaraRadera
  13. Vilken underbar tävling. Jag är gärna med och tävlar =)

    länkat: http://matchukgirl.blogg.se/2009/march/elefant-tavla.html

    [håller tummaarna nu för mig =)]

    SvaraRadera
  14. Vilka fina illustrationer du gör! Hoppas det går bra med din satning på barntavlor - men ser resterande ut som denna illustration kommer det att sälja som smör i solsken :-)

    Jag är gärna med och tävlar - elefanten skulle passa på en tavellist i min lilla dotters rum!

    Har länkat:
    http://lurans.blogg.se/2009/march/tavla.html

    Trevlig kväll!

    Kram,
    Therese

    SvaraRadera
  15. Lycka till med försäljningen !

    Såklart vill jag vara med och tävla om den ursöta tavlan !

    cinsaga@hotmail.com

    http://www.metrobloggen.se/cinsaga

    SvaraRadera
  16. Jag är jättegärna med och tävlar! Den skulle passa så himla fint i sonens rum!!!

    SvaraRadera
  17. Jag vill gärna vara med och tävla om den söta tavlan!

    anonitota@comhem.se

    SvaraRadera
  18. Vilken söt tavla!
    Jag vill gärna vara med och tävla.
    Denna skulle passa perfekt i lillans framtida rum!
    Länkar självklart i min blogg:
    http://4barnsmamma.blogspot.com/2009/03/elefant.html

    dorrokia@hotmail.com

    Kram

    SvaraRadera
  19. Självklart är jag med och tävlar!!! Det kommer ett inlägg imorgon :)

    SvaraRadera
  20. Vilken söt tavla, jag vill väldigt gärna vara med!
    Här är min länk: http://linblogg.blogspot.com/2009/03/barntavla-83.html

    SvaraRadera
  21. Alltså.. hjälp vad duktig du är!!!! Så fina!
    Kramar i massor

    SvaraRadera
  22. I´m in!!!

    nobnala@hotmail.com

    SvaraRadera
  23. Hej
    Vilken fin tavla du gjort. Jag vill verkligen vara med och tävla om den.
    /Malin L
    malinlofving(at)gmail.com

    SvaraRadera
  24. Klart jag vill vara med och tävla om en så vacker barntavla.

    SvaraRadera
  25. åh så skoj!! Jag vill oxå va med. Den kan jag ge bort till min kompis. Hennes bebis opereras i dag och jag vill ha en fin present till henne och lilla killen.

    SvaraRadera
  26. Klart man vill vara med o tävla =)
    annacarin1984@hotmail.com

    SvaraRadera
  27. Jag vill gärna vinna, då min grabb fyller 4 år på måndag. Fin att hänga över hans säng.
    Har fixat länk: http://olelsi.blogg.se/2009/march/tavla-om-en-tavla.html

    Kram Nettan i Hälsingland.

    SvaraRadera
  28. Vilken underbar tavla - den skulle jag gärna vinna till barnens nya rum nu när vi snart ska flytta! Håller tummarna! :)

    SvaraRadera
  29. Elda vill också vara med och tävla! De är jättetuffa dina tavlor!

    SvaraRadera
  30. jag vill tävla, har länkat i min blogg http://busmammanvinner.wordpress.com/2009/03/06/sondag-8-mars/

    SvaraRadera
  31. Jag är gärna med och tävlar om den fina tavlan!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett meddelande. Då blir jag glad! :)
Ev. spam och dyl kommer att plockas bort.