translate

fredag 20 mars 2009

Det eviga projektet

Ibland får ni läsa om våra planer kring den där baren som tar upp en del av vardagsrummet. Ska vi kakla? Inte kakla? Vilken färg ska vi måla baren i? Frågor hit och dit. I går kväll kunde jag inte somna (hade svårt att vända dygnet efter 3 nätters jobb) så jag satte mig vid datorn och lekte lite. Den här gången med tapettankar. Och nu får ni också stilla er nyfikenhet. Så här ser alltså baren ut JUST NU:
Hrm... Jag vet. Inte vacker. Men om man kanske målar ljusare och tapetserar med Byracka Designs Birch? Me like!
Eller kanske mitt egna tagna foto på maskrosen på fototapet?

Tips och idéer mottages tacksamt. Vi är inte "där" än, så det kan bli hur som helst!!

3 kommentarer:

  1. Kul att laborera med färg, vitt skulle göra stor skillnad tycker jag mig se :-) Ha en trevlig helg! Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Jag tycker ju att den där "Birch" skulle sitta som ett smäck där! ;oP Nä, skämt åsido, bara att måla vitt gör ju stor skillnad.

    SvaraRadera
  3. Lena: Det är värt all cederträ på fasaden. Bara jag får min Birch! Jag tror att han kommer ge med sig på det i alla fall! ;)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett meddelande. Då blir jag glad! :)
Ev. spam och dyl kommer att plockas bort.