translate

onsdag 21 januari 2009

Det kom ett litet mail...

Häromdagen så skrev jag ju om en annons som jag hittade på min blogg från Tradera där man kunde "köpa barn".
I dag damp det ner ett litet mail från Tradera där de ursäktade sig och skulle ordna upp det. De anlitar i sin tur ett företag som lägger in sökord till google, så de skulle kontakta dem om det. Tjejen som mailade var glad att hon fick reda på det. Så nu känner jag mig nöjd! =) Jag har åstadkommit något med bloggen idag!

Ta hand om varandra!

3 kommentarer:

  1. Ja det är underligt med Tradera. De kommer alltid upp vad du än söker på. Bra ändå att de ska göra något åt saken.

    SvaraRadera
  2. Hahha.. oj.. Vad bra att det blev ordnat!!
    Hoppas att du har haft en bra dag!!! Och att du får en mysig kväll!!!
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Trevligt av dom att höra av sig ändå och be om ursäkt! trodde jag inte!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett meddelande. Då blir jag glad! :)
Ev. spam och dyl kommer att plockas bort.