translate

lördag 17 januari 2009

Underbar frukostservice på G


Fotokollage av mig med bilder från Lyckas med mat där det även går att beställa Le Creusets varor.
Snart kommer man att kunna köpa muggar från Le Creuset, ni vet företaget med de hederliga gjutgärnsgrytorna. I senaste numret av Sköna hem (nr 2 2009)finns bilder på dem på s. 119. Dessvärre kunde jag inte hitta några bilder på nätet så än verkar det bara finnas pressbilder. Men ovan kan ni ändå inspireras av annat de säljer - som den fina grytan i hjärtanserien (finns även hjärtanskålar mm), den hederliga grytan samt mjölkkaraff till kaffet och en sockerskål. Muggarna har ju helt okej pris får jag säga. Grytan däremot - som jag gärna skulle vilja ha en kostar upp emot 1500:- ungefär...

2 kommentarer:

  1. Vilka fina!! Helt i min smak!!
    Åhh.. tack för dunderbra tips!!! Nu ligger det på bloggen! Vad du är gullig som tänkte på mig!
    Kramar i massor

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig sida du har! Jag återkommer

    SvaraRadera

Lämna gärna ett meddelande. Då blir jag glad! :)
Ev. spam och dyl kommer att plockas bort.