translate

torsdag 8 januari 2009

Förhandsbesked

Egentligen har det inte gått en vecka förrän i morgon.
Men jag kan inte låta bli att ge ett förhandsbesked idag på denna veckas viktnedgång.
Ladies and gentlemen - jag är så jäkla glad! Vet att det mest är vätska i början men fasiken vad jag har skött mig med både mat och motion varje dag.

Vågen står idag på -4.0 kg! På 6 dagar!

Får kanske räkna med att det inte blir så mkt nästa vecka, kroppen ska väl jämvikta men det får ta den tiden det tar. Jag fortsätter i alla fall med samma kostvanor och motion livet ut. Det är ju så det funkar. Man får ändra sina vanor för livet. Hårt men sant!

Väntar till i morgon med att se om mag o bakmåtten minskat något.

Nu ska jag jobba vidare med bokslut, städning av våra skrivbord och gå igenom beställningar som ska göras. Sen ska jag åka en sväng till jobbet också innan det är dags att hämta lillskruttan på förskolan.

1 kommentar:

  1. Jävlar vad bra, jättekul, grattis! Jag håller tummarna för att det går lika bra fortsättningsvis! kram

    SvaraRadera

Lämna gärna ett meddelande. Då blir jag glad! :)
Ev. spam och dyl kommer att plockas bort.