translate

fredag 2 januari 2009

God fortsättning

Så var det 2009 i världen och här på bloggen.
Tack för att du fortsätter följa mig! =)
Det har varit en fantastisk jul och en kanon nyårsafton med gott sällskap och god mat. Barnen har varit nöjda över sina julklappar också för den delen. Vilket är bra!
Nu faller man snart in i de gamla vanorna igen med jobb och allt vad det innebär. Ska på ett sätt bli skönt också. Så ska jag även falla in i mina gamla bloggvanor med så klart - det vill säga OFTARE! =)
Vill också passa på att tacka för de julklappar vi och barnen fått från olika håll. Jättefina saker!
Hoppas ni alla får ett bra år och att ni fortsätter att titta in. Jag lovar att fortsätta med allt jag brukar göra; fota, pyssla mm mm
Sååå.... God fortsättning på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett meddelande. Då blir jag glad! :)
Ev. spam och dyl kommer att plockas bort.