translate

fredag 8 maj 2009

Men först - måste visa min färdiga hallgång 2!

Jag vet att jag tråkat ut er denna vecka med mina hallgångsbilder men jag måste ju visa hur hallgång 2 blev också! =) Fågelkrokarna från favoritsaker gjorde sig verkligen bra här! Även här sitter ett av mina rosa tryck! Nu ska det bara till en vit snygg förvaringslåda med lock under spegeln att ha hårtork, plattång mm i så är jag helnöjd! Minns ni hur det såg ut före? Kolla här! Vill du se hur hallgång 1 blev klickar du här!



10 kommentarer:

  1. -vad fint det blir i er hall...javisst är det praktiskt med bänkar som man kan förvara i...det gillar jag, jag har precis lagt ut bild på min veranda med förvaringsbänk :) ...hoppas du har en trevlgi fredag?

    SvaraRadera
  2. Det kommer komma en liten inbjudan om barnkalas så småningom, har dock inte spikat datum ännu men det kommer =)

    SvaraRadera
  3. Du har valt fel väg...
    Inredare på heltid skulle du bli!!!

    SvaraRadera
  4. Vad fina krokarna blev där i hallgången :) Mina har inte kommit än :( De väntade tydligen in en vara som jag beställde samtidigt!
    Ha en trevlig helg!
    Kram Therese

    SvaraRadera
  5. Vad fina krokarna var på plats. Trevlig helg.

    SvaraRadera
  6. hejsan...jtack för besöket....javisst finns det många roliga krokar, dina fåglar gillar jag skarpt!
    ...hade min länkning fungerat hade jag länkat till dina fåglar :( jag blir smått tokig när datan inte gör som jag vill...puh

    SvaraRadera
  7. Här kommer en kommentar till...
    tycker din hall blev jättefin och jag älskar fåglarna!
    Kram

    SvaraRadera

Lämna gärna ett meddelande. Då blir jag glad! :)
Ev. spam och dyl kommer att plockas bort.