translate

söndag 17 maj 2009

Filmvägg!

Någon gång inom de närmsta åren kommer vi förmodligen behöva göra i ordning ett "ungdomsrum" nere i källaren då den äldsta tjejen börjar närma sig tonåren och de yngre syskonen kan vara lite "för mycket" ibland! ;) Jag lekte lite med tanken om att göra ena kortsidan till en fondvägg med kakel och göra en massa bilder på kända filmikoner med hjälp av vår teknik! Började lite smått med några i listan (James Bond o X Men). Vad tror ni? Kan väl bli rätt häftigt?
Illustration och kollage: Marie lundgren

6 kommentarer:

  1. Det tycker jag är en toppen ide faktiskt......
    Min Stora tjej hade gillat det men då skulle det vara jonny depp och orlando bloom (den sista till mamman)

    Behöver du bilder till nåt så hojta till...
    Min hårddisk håller på att kollapsa av tyngden av alla bilder som ligger och skrotar där till ingen nytta...

    SvaraRadera
  2. Jätte fräckt tror jag!!!
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Nu gav du mig en idé. Jag älskar ju gamla amerikanska filmstjärnor. Kanske vore något. Visst kan man ha det i köket!?

    SvaraRadera
  4. Annorlunda och spännande idé.

    SvaraRadera

Lämna gärna ett meddelande. Då blir jag glad! :)
Ev. spam och dyl kommer att plockas bort.