translate

torsdag 14 maj 2009

Köket före och efter!

Jag måste ju visa er hur det blev i köket efter att jag hade laserat klart! Det blev verkligen skillnad. Det känns mycket mer harmoniskt och mycket större! Taket återstår (måste lämna något till sambon också!). Så när det har målats kommer det bli så ljust o fräscht! Tack för alla era snälla kommentarer! Roligt med respons!!
Ja, panelen får nog vara kvar trots allt! Tack Malin för målarburken! =)
Några av er påpekade att jag kanske skulle ta taket först, men då vi inte tänkt måla om väggarna eller byta ut det befintliga köket så är realiteten sådan att vi får sätta upp plast på väggarna när taket ska målas oavsett om vi målade bröstpanelen först eller sist! ;)

8 kommentarer:

  1. Vad fint det blev, mycket fräschare! Bra att färgen kom till användning ;)

    SvaraRadera
  2. Oj, vilken skillnad!!!!!
    Åhhh jag tycker du verkar jätte duktig i illustrator!!! Jag är så sugen på att lära mig. Har du några tips om bra lärosajter på nätet kanske..? :-)
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Jag kan bara instämma med Designtjejen!!! Och har samma fråga angående Illustrator.

    Kram

    SvaraRadera
  4. Wow man kan knappt tro att det är samma kök !!!
    Jättesnyggt...

    SvaraRadera
  5. Vilken skillnad, det blev verkligen jättefint, det ska du vara nöjd över =)
    Kram Rebecka

    SvaraRadera
  6. Där kom dom... före och efterbilder!

    Wow, vilken skillnad, så mycket finare och jag kan tro att det också känns större! Tänk sedan när taket blir vitt (täckande färg?) då känns köket mycket luftigare och rymligare på höjden. Riktigt fräscht!

    SvaraRadera
  7. Wow vilken skillnad!
    Mams

    SvaraRadera
  8. Det blev jättefint ju! Lysande, Sickan! :-)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett meddelande. Då blir jag glad! :)
Ev. spam och dyl kommer att plockas bort.