translate

fredag 15 maj 2009

DVD-skåp före och efter!

Samtidigt som jag målade i köket hade jag ett sidoprojekt. Jag hittade nämligen en gammal sliten möbel i källaren som gamla ägaren lämnade kvar (ni vet ju att han lämnat kvar en hel del i källaren som jag faktiskt kunnat ha nytta av efter lite förvandling!!) . Jag målade den vit och satte på lite svart dekorplast. Det är en ganska smal möbel så den passar fantastiskt till DVD-förvaring. Vi har fram tills nu haft en "öppen" förvaring av dessa och det är så tråkigt att titta på! Jag gjorde en tavla till av tyget jag köpte på IKEA och CD-skivorna fick ta plats i lådorna under hyllan! Vad tycks?


denna bild är på möbeln som stod under hyllan jag målade om, ifall ni märker att proportionerna inte stämmer...! Som vanligt "glömde" jag ta en "före"-bild! =)

6 kommentarer:

  1. superfint!!
    väldigt fiffigt!

    SvaraRadera
  2. Vad fint det blev. Riktigt smart! :-)

    SvaraRadera
  3. Fin förvandling. Skönt att slippa ha sådant synligt. Trevlig helg!

    SvaraRadera
  4. Ååh vad fint!
    Inspirerande..hmm..har jag inget här jag kan förvandla.. ;)

    Ha en fin helg!

    SvaraRadera
  5. Mycket bra! Både skåpet och väggen! Vad roligt att det händer så mycket hela tiden! Kram på dig!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett meddelande. Då blir jag glad! :)
Ev. spam och dyl kommer att plockas bort.