translate

måndag 4 maj 2009

Inredningsplaner för hallgångarna

Nu när jag tapetserat klart hallgångarna och kännt lite på vad som skulle kunna passa in så blir det förmodligen ungefär så här. På hallgång 1 blir det även en mindre spegel eller ett par tavlor och på hallgång 2 känns det lite "bart" på golvet så där kan det bli någon lägre smalare spegelbyrå eller ett par korgar med förvaring eller ett par höga ljusstakar. Vad tror ni? Kan det bli bra? Har även diskuterat med sambon om vi inte ska sätta in spots ovan, vilket jag tror kan göra mkt!


Det blir nog lite skillnad mot innan i alla fall - till det bättre? =D

8 kommentarer:

  1. Det tror jag blir jätte bra, det såg fint ut redan nu tycker jag.
    Ha det bra!
    Kram Rebecka

    SvaraRadera
  2. Du har en sån ork och huvudet fullt av ideer...
    Jag avundas dig...
    Dufår det jättefint hemma..

    SvaraRadera
  3. Vilka härliga ytor ni har att göra vid. Låter som om du är något bra på spåren. Ska bli kul att följa renoveringen. :-)

    SvaraRadera
  4. -oh så fräscht , det blir jättefint :) visst är det kul att fixa om??

    natti

    SvaraRadera
  5. NR 2:)

    Så mysigt, annars passar ju "småbilarna" bra där:)

    Jo, jag blir vansinnig, speciellt när det tar så lång tid innan det läker igen.

    Kram
    Kristina

    SvaraRadera
  6. Hej! Jag tycker det ser bra ut båda bilderna. Skulle nog avråda från ljusstakar på golvet då ni ju har småttingar som kanske glömmer bort att de står där... Gillar verkligen tapeten och krokarna med fåglarna!Du har varit jätteduktig- som vanligt! Jo, spottar i taket tror jag oxå på! Belysning gör så mycket. Kramis!

    SvaraRadera
  7. Ja, en ljusstake har vi ju redan på golvet och vi tänder den inte när den minsta är up and running. Det är ju inte så att den är tänd hela tiden =)De är ju snygga ändå!

    SvaraRadera
  8. Vad snyggt det blev när ni tapetserade! Mycket fint!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett meddelande. Då blir jag glad! :)
Ev. spam och dyl kommer att plockas bort.