translate

torsdag 7 maj 2009

Mitt hjärta

Foto: ganska lagom Marie

7 kommentarer:

  1. Vilken sötnos och vilket fint kort!

    SvaraRadera
  2. Vilken sötis!

    Ang. kommentarerna så vet jag faktiskt inte varför du inte har kunnat kommenterat på min blogg, men vad jobbigt! ska maila blogg.se och se om de kan hitta felet. :)

    SvaraRadera
  3. Vilken fin bild på söta Leia!

    SvaraRadera
  4. Eller hur, dessutom är handukarna från Jysk snyggare! Sen känns det lite onödigt att lägga ut för mycket pengar på fina saker när det ändå finns små fingrar som gör sönder allt! Bättre att vänta några år tills sakerna får vara ifred!

    SvaraRadera
  5. Hon har de vackraste ögonen jag vet!!

    SvaraRadera
  6. Vårt hjärta också!
    Mormor och morfar till gullungen

    SvaraRadera

Lämna gärna ett meddelande. Då blir jag glad! :)
Ev. spam och dyl kommer att plockas bort.