translate

fredag 27 februari 2009

Tokig i dekorplast

Jag är det. Det går verkligen att göra så mycket med dekorplast. Här sitter ett par hjärtan runt våra goa ungar. Det ska upp en text mellan det övre och de undre bilderna också. Klurar bara på vad. "sött som socker", "cupcakes"... Hmmm.. Ja vi får se vad det blir! =)
Och här - också i köket: "Home is where the heart is". Klippte sönder en tablett från HM Home (ni ser dem även på bordet på bilden ovan) och gjorde till två tavlor!
Och så har alla fått sina namn på sina dörrar. Nu vet vi vart alla hör hemma! =)
Nattis fick en tuff brud på sin dörr också. "Talk to the hand!"
Fast jag och F fick bara varsin bild i stället för namn. Visst är vi läckra?
Lilla L hade redan lite dekorplast från Panduro på sin dörr:

3 kommentarer:

  1. Jag tittar ibland på dekorplast men vet aldrig riktigt hur jag ska få till det. Får jag en idé hur jag ska göra med plasten så har jag ingenstans att sätta den och har jag en idé om platsen så hittar jag ingen plast som passar. Sånt är mitt liv... vela, vela...

    Gick det att läsa det där? Plast och plats...

    SvaraRadera
  2. Shit vad du är fixig marie!
    när jag får ett hus då får du skriva med dekorplast där, vad skär du ut det med?? så det ser så där snyggt ut, jag blir avis!!puss Anna

    SvaraRadera
  3. Så snyggt! Jag måste få rumpan ur vagnen och åka & köpa lite sånt dar!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett meddelande. Då blir jag glad! :)
Ev. spam och dyl kommer att plockas bort.