translate

måndag 23 februari 2009

Designer Lena

Jag vill passa på att slå ett slag för en kollega i det andra företaget jag är delägare i (KerUnika form), där min kollega är just min svärmor Lena, som är designer i stengods. Hon designar nu åt Nääsgränsgården som har återförsäljare som Cervera och andra stora inredningsbutiker i landet. Gillar du västkusten så gillar du nog det här! Titta närmare på Nääsgränsgården här!

Bilder från Nääsgränsgården, kollage av mig. Klicka för att få bilden större!!

1 kommentar:

  1. Hej igen!
    tack :)
    Ja, vägg ord har jag också funderat på.. får se vad det blir har nästan hela rullen kvar så mer pyssel blir det. Såg några fler inlägg på din blogg om dekorplast, har kikat igenom hela kategorin "pyssel" alltid kul med inspiration :) Jag älskar att pyssla!
    Mvh isabelle

    SvaraRadera

Lämna gärna ett meddelande. Då blir jag glad! :)
Ev. spam och dyl kommer att plockas bort.