translate

söndag 1 februari 2009

En dag på slottet

I dag har vi varit en sväng på Bjertorps slott, ett stenkast härifrån. Faktiskt Sveriges yngsta slott, i jugendstil. Väldigt fint. Det var bröllop- och balmässa (med kakbuffé) så vi passade på att kika in. Kvinnor och flickor i vackra klänningar och frisyrer vandrade runt i lokalerna och var så fina. Där fanns även en del fotografer som visade exempel på sina bröllopsbilder.

Nu är det ju inte så att vi ska gifta oss här i det närmaste om ni tror det, utan det var främst ur företagssynpunkt som vi besökte mässan (även om man blev rätt sugen när man såg alla klänningar, foton, tårtor, håruppsättningar och den enorma limo'n som stod utanför entrén).

Tyvärr hade jag inte med kameran så det blev inga bilder på det hela.

Annars flyter det på i företaget. Vi håller på med några nya designer till glasfotot så man kommer att kunna välja lite olika efter tycke och smak. Mer om det när det är klart!

Jag ska även försöka få till designen på hemsidan så att den ser lite roligare ut än i dagsläget.

1 kommentar:

  1. hörru! jag behöver hjälp med inspiration till min blogg. Du har ju massor... HJÄLP!

    gillar vad du gjort med din....blogg alltså ;o)


    /Maria

    SvaraRadera

Lämna gärna ett meddelande. Då blir jag glad! :)
Ev. spam och dyl kommer att plockas bort.