translate

söndag 15 februari 2009

Åter hemma!

För några timmar sedan kom vi hem från en mycket trevlig helg i hemstaden. Dock blev den lite avkortad då lilla L började kräkas i natt... Aldrig kul. Det var bara att packa på morgonen och dra hem.

Annars har helgen varit bra - fram till den incidenten. Träffade M o C i fredags och käkade fantastiskt god mat och pratade länge! I går umgicks vi med min familj och min bror som kom upp från Malmö - vi firade varandras födelsedagar då vi fyller tätt! Jag fick mitt laptopbord (i svart - vilket jag insåg passade bättre hos oss!) och min klockradio och är extremt nöjd! Dessutom fick jag ett jättefint halsband av M o C i fredags. Gulligt av dem!! Bild på det kommer.

Nu ska jag dock ta hand om sjuk dotter.

Viktnedgången går förresten framåt! Lite mindre denna vecka, vilket jag räknat med då det varit tårta och bortbjudningar. Siffror kommer dock på fredag igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett meddelande. Då blir jag glad! :)
Ev. spam och dyl kommer att plockas bort.