translate

lördag 7 februari 2009

Jag måste ha världens bästa familj

...Eller jag vet att jag har det. I eftermiddags bakades det tårta i köket till min dag i morgon. Ingredienser som nougat och choklad, vanilj o grädde. Det kommer att smaka mums. Så goa är de. Och inte nog med det så skickade de ner mig till företagslokalen en stund för ett par timmar sedan, väldigt hemlighetsfulla. När jag väl fick komma upp hade de gjort i ordning ett fantastiskt spa till mig i badrummet med massa ljus, rosor, dofter, vin och prylar. Ni må tro att jag har njutit. Världens bästa födelsedagspresent, även om det var på kvällen innan. Jag älskar min familj. Mina bonusbarn är världens bästa. Lovely!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett meddelande. Då blir jag glad! :)
Ev. spam och dyl kommer att plockas bort.