translate

tisdag 30 oktober 2007

Skön helg & nystajlad!

Helgen som flöt förbi var riktigt najs!
Lördagen framför allt då vi först grattade F's kusin på 20-årsdagen.
Fick en hemskt god tacogratäng där som slank ner fint.
På vägen hem tog vi en avstickare genom lite småvägar i stället. Vilka
smulstronställen det finns...
På kvällen var vi hos goda vänner (M o A o deras dotter som är namne
med vår bebis L!) och fick god mat o gott vin. Det var en mycket lyckad
och trevlig kväll o bebbarna sov som små ljus - så det var ju ett litet plus!
Lyckades må förträffligt på söndagen utan några som helst bakis-känslor,
dock lite trötthet! Lyckades dock få klart bebis L's rum som nu är färdigmålat
och färdigbårdat!
I går var vi i stan o lunchade med F. Därefter handlade jag lite kläder, lämnade
bebis L hos F på jobbet o gick till frisören!! Det var lyx a la lyx! Klippte av en
bra bit o har även klippt upp luggen en del. Skitnöjd. Skönt att bli av med det
gamla slitna håret! Så nu är jag alldeles nystajlad.
Idag blir det nog en lugn dag hemma med bebis L.
I morgon ska jag på lunch med några tjejer på hotellet. Ska bli trevligt!

1 kommentar:

  1. Åh nu är jag så nyfiken på nya rummet och nya håret, får nog komma förbi snart ;) Ses imorgon, jag ser fram emot det enormt mycket =)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett meddelande. Då blir jag glad! :)
Ev. spam och dyl kommer att plockas bort.