translate

lördag 27 oktober 2007

Sitta säkert? Va fals!!!

Jag måste bara ta upp detta. Bryr mig vanligtvis inte så mkt men i år så berörs man av så många själar i det här programmet...
Igår satt vi där och tittade o lyssnade.
Jag pratar så klart om IDOL.
Bara när man hörde att Sam skulle sjunga "Nothing else matters" visste man - den här gången ryker han. Har väntat mig att han ska ryka 3 veckor i rad nu, men icke.
Vad hände? Kan någon förklara för mig hur f*n han kunde sitta säkert. Hur AMANDA kunde sitta löst???? Hur Evelina kunde ryka istället för Sam??
Är det nåt jäkla upprop på lunarstorm som orsakat det här eller?
Man kan ju inte låta bli att bli förbannad den här gången.
När Sam sjöng så sa jag till F att det låter ju som om karln sjunger en irländsk ölvisa.
Voila - så sa juryn samma sak.
Skam Sam... Det måste ju kännas sjukt att vara kvar när han vet vad folk tycker, eller?
Daniel var lika bra som alltid. Han är i en klass för sig och jag hoppas hoppas att han tar hem allt, med Amanda o Marie på delad andraplats.
Evelina är ju grym - visst, låtvalet igår gjorde att hon satt löst. Jag hade aldrig valt den själv. Men hon har ju verkligen visat vilket jäkla djup hon har i sin röst.
Sam... Kanske hade "Whiskey in the jar" passat bättre med den där pirat/irländska öl-rösten??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett meddelande. Då blir jag glad! :)
Ev. spam och dyl kommer att plockas bort.