translate

måndag 8 oktober 2007

Kundvagnsskred på Ullared

Idag gjorde jag det.
Jag åkte Dit.
Till Ullared.
Har inte varit där sen barnsben & allvarligt aldrig haft något "urge" till det heller.
Men nu är man de magiska Ullaredsorden: småbarnsförälder...!
Åkte dit med min kära mor o lilla bebis L. Det var trevligt sällskap o det gick
undan ändå när vi var därinne. Visste på ett ungefär vad jag skulle ha.

Det var inte alla människorna som var problemet. Det var kundvagnarna.
De var överallt. Och då menar jag överallt. En miljard. Säkert.

I vilket fall som helst så fick jag massor av bra saker till bebis L för under 2000:-
Kläder, i form av vinterkläder o vanliga kläder till dagistiden.
Leksaker, till födelsedagen o julafton.

Allt detta:
2 st förpackningar á 10 st stora pusselbitar till golv (typ som liggunderlagsmaterial) i olika färger (alltså 20 totalt), stort lok, smart bebisvänlig nappflaska, vällingburk, 2 par tinsulatevantar, 4 lagom stora plastbilar, nappar, 3 barnböcker, stor boll, plastservice m bricka, brio-racecar, 5 fiskar i pool, byggklossar, rosa trehjuling, bebisshoppingvagn fylld med shoppinggrejjer i plast, nyckelpiga med trägrejjer som man kan dra runt på stålpinnar, termobyxor o termojacka m reflexer, vinteroverall, fodrare regnkläder, manchesterbyxor, alfonsdress, tröja, 2 st pyjamasar, rosa mysdress, body, strumpbyxor... helt otroligt. För under 2000:-

I morgon bär det av hemåt igen. Berättar mer om den trevliga helgen då...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett meddelande. Då blir jag glad! :)
Ev. spam och dyl kommer att plockas bort.