translate

fredag 19 oktober 2007

Arbetsuppgifter

I går tog jag tjuren vid hornen.
Hade bokat möte med chefen på jobbet för att disskutera
arbetsuppgifter när jag kommer tillbaka från min mammaledighet.

Mötet kändes okej. Jag sa vad jag helst ville göra och han verkade
tycka att det nog kan vara en bra idé samt att det behövs folk på det
området. Så på det hela kändes det bra. Nu har jag i alla fall sagt vad
jag vill och sen får vi se vad som händer.

Det är ju självklart lite osäkert. Nästa vecka tillhör vi ju ett annat bolag
som köper upp oss - så man vet ju inte vad som kommer att hända.
Förhoppningsvis får vi köra på som vi gör. Och då påverkas inte mina
arbetsuppgifter. Men som sagt - man vet ALDRIG vad de har tänkt sig.

Nu är det i alla fall avklarat o vi får vänta o se!

Veckans plus:
Bebis L har fått dagisplats där vi vill ha henne. Verkade vara
ett hopplöst fall men någon sa upp en plats o vips fick vi in henne o slipper
böka med annat dagis i ett halvår. Hurra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett meddelande. Då blir jag glad! :)
Ev. spam och dyl kommer att plockas bort.