translate

fredag 17 juli 2009

En grön oas hos Botanic City

Självklart blev jag ju som sagt väldigt glad för picknicklådan som jag vann hos Botanic City, som jag skrev om i mitt förra inlägg. Men nästan ännu roligare är att mitt vinnande bidrag kommer att förverkligas hos dem till nästa vår!

Tävlingen gick ut på att komma med ett förslag till en inspirationsbild på en balkong. Mitt förslag var följande:
En grön oas!
En grön härlig ryamatta skulle få ta plats på golvet och ge en känsla av härligt gräs. Det ska kännas som en picknick i det gröna och den röda snygga picknickkorgen skulle självklart få en central plats. Utmed väggarna skulle jag platsbygga en hörnbänk, vitmålad med färgglada kuddar. Intill ett litet brickbord och under bänken finns smart förvaring med sittkuddar, spel och plädar för en lång kväll tillsammans på balkongen. Det blir picknick ända till midnatt!

Jag ser verkligen fram emot att få se inspirationsbilden när de visar dem i vår och självklart kommer jag att visa Er den också när de lagt ut den!

Botanic City har en blogg som de kallar "Balkongliv". Kolla in!

1 kommentar:

  1. Grattis tjejen! Vad roligt :) Picknicklådan är skitsnygg :) Kul att de ska göra en inspirationsbild från din idé!
    Trevlig helg!
    Kram Therese

    SvaraRadera

Lämna gärna ett meddelande. Då blir jag glad! :)
Ev. spam och dyl kommer att plockas bort.