translate

lördag 8 december 2007

Nyårsstass... check!

Så var man åter hemma igen.
Hittade en hel del bra när jag var "hemma" o hälsade på.
Världens mest underbara klänning att ha på nyår och 3 par skor (lovar att lägga upp ett foto på klänningen när tillfälle ges!). Samt lite gardiner o dyl till hemmet. Och fem reflexer. Kan vara bra att sätta på barnen tänkte jag. Visst har jag huvudet på skaft ibland? Hoho... Jag gick alltså in på Clas Ohlssons o kom ut med 5 reflexer.

Igår var då idolfinalen mellan Picasson o Jenssen. Gillar dem båda skarpt men tyckte nog att Picasso borde vinna pga att idol-balladen helt enkelt passar henne bättre. Jag menar, de kommer ju båda onekligen få sina fina skivkontrakt ändå o då är det ju bättre att Amanda får göra låtar som passar hennes stil. Bra avslut. Men saknade Daniel i finalen, det måste jag säga (men där har jag dock verkligen svårt att se honom sjunga idol-balladen så det var nog meningen det som skedde!).

Julmarknad här i byn idag. Lite folk som kom o gick. Vi sålde en del i alla fall. Passade på att gå runt o kika lite. Var inne hos E o tittade på hennes utställning på hennes vackra tavlor. Blev helt såld på ett par stycken. Men när jag blir rik så ska jag köpa alla tavlor av henne sa jag. Hon tyckte det lät bra. =D

Nu ska jag slappa med sambon o bebis L (som snart ska sova). Äta lite fläskfilé o potatisgratäng o förhoppningsvis går det något bra på TV, annars är det Sagan om ringen som hägrar. BIB-en är slut så det blir cola. Inte dumt det heller men ett glas rött hade suttit finfint ikväll...

Ha en fin kväll!

1 kommentar:

  1. Vad skönt att klänningen är avklarad,känner sig lite lugnare då. Jag blev oxå rätt kär i ett par tavlor men vart ska jag ha dom, har redan fått ta bort massor för jag har för mycket =( Jag vill INTE ha några penagr tillbaka, enligt mig är det för lite till och med! massa kramar

    SvaraRadera

Lämna gärna ett meddelande. Då blir jag glad! :)
Ev. spam och dyl kommer att plockas bort.