translate

fredag 3 april 2009

Utmaning - Tre vinklar

Malin på bloggen Inne & Ute hade en utmaning för ett tag sedan på sin blogg där man skulle ta kort från en utgångspunkt i tre vinklar. Jag är lite sen men nu antar jag utmaningen!
Första bilden är tagen på vårt vardagsrum. Detta har en gång i tiden varit 3 rum så därför är det ganska stort och även indelat i tre "avdelningar. Närmast är TV-soffan och barnens mysmadrass. Närmast efter det är vår "lugn o ro"-hörna, man ser även lite grand av barstolarna som står vid baren (som blir ett projekt till sommaren!) Längst bort är matsalsdelen där vi sitter och äter vardag som helg!
Vänder jag mig helt om så ser man följande: gamla foton på sambons släkt i guldramen och mina föräldrars bröllopsfoto på byrån!
Vrider jag mig ca 90 grader åt höger från föregående bild så kommer man halvvägs in i vårt sovrum, där jag också har min lilla arbetshörna! På väggen hänger min "gravidmage" som vi gjorde när jag väntade lilla L och i taket hänger en kejsarkrona jag köpte på second hand för ett tag sedan för 30:-!
Så nu har ni sett ganska mkt av mitt hem! Utmaningen heter "mitt lev ur tre olika vinklar"
Det här är reglerna: Välj ut en valfri plats i ditt hem och fotografera åt tre olika håll. Lägg ut bilderna med en liten beskrivning på din blogg och skicka sedan vidare utmaningen till sex olika bloggar. Länka till dessa bloggar och bloggen du fått utmaningen från. Gå in på min blogg och lämna en kommentar när du gjort utmaningen.
Jag lämnar fritt till vem som vill anta utmaningen! Skulle vara roligt att se hur det ser ut hemma hos DIG! =)

1 kommentar:

  1. Kul att du antog utmaningen! Jätteroligt att se hur mysigt ni har det. Kul med gravidmagen - lite för sent för mig nu. :-)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett meddelande. Då blir jag glad! :)
Ev. spam och dyl kommer att plockas bort.