translate

tisdag 23 september 2008

Vinterhandla

Kan man kalla det så?
Ja, i vilket fall som helst så till veckoslutet bär det av till Ullared. Jag kan säga att jag syter lite för det. Det är ju inte helt smärtfritt som man ska ta sig igenom Gekås om man säger så. Men - det är bra mycket billigare att köpa det mesta av lillsmurfans vinterkläder, presenter o julklappar där än hemma.

Men på vägen dit ska jag i allafall njuta av alla träd som står praktfulla utmed landsvägarna. Det är så otroligt vackert nu när löven skiftar färg. En del är alldeles brandgula och röda. Jag måste se till att ta mig ut i skogen i helgen och fotografera. Snart ligger löven på marken alldeles geggiga och smutsiga. Bäst att passa på.

vad gäller företaget så har vi fått ut en första bild på "inspirationssidan" nu. Det blir ett tillfälligt utkast - kommer att fota längre fram i veckan när det är lite mer stylat med inredning. Det kommer att komma andra bilder i webshopen också framåt i tiden och då inte bara foton utan även mönster. I nästa vecka har jag mer tid att sitta med det så då händer det förhoppningsvis lite mer på hemsidan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett meddelande. Då blir jag glad! :)
Ev. spam och dyl kommer att plockas bort.