translate

måndag 8 september 2008

Spännande inledning

I lördags visade vi upp företaget offentligt för första gången. Det gick kanonbra. Väldigt mycket folk som tittade in i vår monter och visade ett stort intresse. Nu får vi se vad det för med sig. Annars jobbar vi på. Ska ragga återförsäljare mm.

Mina föräldrar var uppe i helgen. Riktigt mysigt. Lilla L gillar sin mormor och morfar så hon märkte nog knappt att vi var borta.

I dag har jag varit hos tandläkaren och brännt bort en stor skinnflik som ligger över en av mina visdomständer. Det smakar bränd gris i munnen men det är skönt att den är borta. Nu börjar dock bedövningen att släppa vilket inte är så jätteskönt.

Påbörjar denna veckas nattjobbande idag igen, vilket betyder att ni ser mer av mig här om ett par dagar igen!

Ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett meddelande. Då blir jag glad! :)
Ev. spam och dyl kommer att plockas bort.