translate

torsdag 4 september 2008

Första nattjobbandet avklarat

Har nu jobbat min första nattvecka. Gick av i går morse och är nu alltså ledig till måndag kväll igen. Det gick så himla bra. Inte visste jag att jag var skapt för nattjobb! Det har gått bra att vända tillbaka dygnet också. Riktigt nöjd!

I morgon kommer mina föräldrar hit och vi har fullt hus då alla barn är hemma också. På lördag är det då dags för hemvändardagen då vi skall ställa ut och visa våra produkter. Får hoppas att det kan leda till ett och annat! Håller just nu på att förbereda allt. Tror att det kommer bli bra. Vi har ordnat en hel del med att det ska bli en snygg och stilren skyltning. Får lägga ut lite bilder sen när allt är över!

Vår yoghurtdraperade cashewnöt som jag berättade om ligger nu nedbäddad i en av lilla L's sockor med en svår förkylning:

Som tur är gillar han te som ni ser, så han ska nog snart vara på bättringsvägen!

Om jag inte hinner skriva något mer innan helgen (lite hektiskt med allt som skall ordnas) så får ni ha en riktigt bra helg.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett meddelande. Då blir jag glad! :)
Ev. spam och dyl kommer att plockas bort.