translate

måndag 3 mars 2008

Lyckad helg

Det har varit en bra helg. I lördags kom J&E hit och stannade till söndagen. Längesen vi träffades på tu man hand. Senast vi sågs var ju på deras bröllop vid nyår men då blir det ju inte så mycket till att prata gamla minnen. De hade med sig denna underbara blomgrupp. Så himla fin. Vi hann med en hel del gamla minnen och god mat o dryck. Trevligt att ha dem här. Får åka dit i vår o hälsa på dem i deras nya hus och till sommaren blir det nog en sväng till High Chaparrall med dem då J är en inbiten cowboysnubbe som jobbat en del där med tågrån o dylikt. Kan tänka mig att barnen tycker att det är spännande. Det har ju blivit en tradition nu att åka dit varje år.
I går var jag o lilla L ute en sväng i det fina vädret o gungade o busade lite i lekparken och hittade ett fint vårtecken - dessa små söta tussilago:

Ett annat vårtecken är att jag fått lite astmakänning de senaste två dagarna vilket jag tror tyder på pollen i luften... Har ringt vårdcentralen får att få ut lite nya recept... TRÅÅÅÅKIGT!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett meddelande. Då blir jag glad! :)
Ev. spam och dyl kommer att plockas bort.