translate

onsdag 12 mars 2008

100

Mitt hundrade inlägg idag och då tycker man ju att jag borde skriva om något extra intressant men jag vet faktiskt inte alls vad jag ska skriva. Låg sjuk i influensan förra veckan o lilla L har varit dålig i samma ett par dagar så jag har börjat jobba idag igen. Därför har det ju inte hänt ett jota. Kan ju räkna på hur många alvedon vi har smällt i oss de senaste två veckorna i vår familj men det blir väl knappast något nyhetsvärde?

Annars är det väl melodifestivaltjat som folk pratar lite om. Röstade med lilla N på Sibel i lördags. Hon är ju för söt. Har annars ingen jättefavvo men tror det kan bli en ballad i år - antingen Sibel eller Sanna. Men svenska folket röstar väl på den här personen:

Eller är det modedivan på bilden? De är så lika så man ser ju ingen skillnad...

Skämt o sido. Vi får väl se hur det går på lördag.
Bara det inte blir Christer Sjögren eller Nordman så är jag ganska nöjd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett meddelande. Då blir jag glad! :)
Ev. spam och dyl kommer att plockas bort.