translate

måndag 3 mars 2008

20 år av astma o allergi...

...verkar inte betyda ett skit.
Har under helgen utvecklat lite astma. Dags för pollensäsongen igen med andra ord. Men jag har inga mediciner hemma då jag förra säsongen ammade och säsongen året innan det var gravid & då får man ju alltså inte ta dessa mediciner. VC här i byn vägrar skriva ut något åt mig då de inte vet om jag har en "astma- och allergihistoria" eller inte. De vill inte heller ge mig en tid så jag kan bevisa detta. I stället har jag tjatat på VC i min hemstad som på förmiddagen faxade över hela min journal därifrån som verkligen bevisar. Vad tror de egentligen? Att ska jag göra en överdos på bricanyl eller?
Nu har de fått min journal men ändå verkar de behöva "överlägga" om jag ska få medicinen utskriven eller inte.

HALLÅ! JAG HAR FÖR FAAAN ASTMA HÄR!!! Jag kan inte vänta ett par dagar för skojs skull.

SUUUUCK!!
Fortsättning följer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett meddelande. Då blir jag glad! :)
Ev. spam och dyl kommer att plockas bort.