translate

måndag 12 november 2007

Dagens 7 sanningar

Jag har blivit utmanad av Malin att svara på vad som är mina sju sanningar...

1. Diarré. Magsjuka.

2. Min vänstra stortå är 1/2 cm längre än den högra stortån. Därför får jag köra på storl 38 trots att högerfoten ofta nöjer sig med storl 37.

3. En gång i 18-årsåldern på krogen fyllde jag hela handväskan (ganska stor sådan) med tändsticksaskar som fanns i en skål på bardisken. Why... don't know... Det var en väldigt bra idé just då.

4. Jag äger alla NKOTB's LP-skivor och var på 2 av deras koncerter och är faktiskt ganska stolt över det!

5. Mitt "fulpoäng" är för högt. (Internt. Inte så många som vet vad det är! =)

6. Min livs kärlek är min dotter L. O sen min sambo F! <3

7. Jag har vid ett tillfälle storbölat när Elton Johns musikvideo till "can you feel the love tonight" visades på TV. (Ja, det var två dagar efter hemkomsten från BB, so what?)

Det blev kanske inte så smarrigt, jag vet. Men jag kan ju inte avslöja allt här heller...!

Så ska jag "pay it forward" också. Så det blir Maian o Josefinfin som får den äran! =)

2 kommentarer:

  1. haha jobbigt med större stortå =) blev nu mycket nyfiken på vad fulpoängen innebär! hoppas du känner dig bättre! massa kramar

    SvaraRadera
  2. Nu har jag svarat på utmaningen. Bättre sent än aldrig.=)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett meddelande. Då blir jag glad! :)
Ev. spam och dyl kommer att plockas bort.