translate

lördag 24 november 2007

Han missade krysset...

Det hände.
Det som inte fick hända. Det hände.
Faaaaaan!
Jag pratar om artister. Idol.
Om Jönköpingssonen Daniel som fick lämna.
Som inte fick va kvar mer.
Han skulle ju till Globen.
Nu sitter "karlsson på taket"-Andreas säkert.
Hur i hv3 gick det till? Det enda han har är
sin röst. Men det är det enda han har.
Daniel har artistpaketet.
Jo, jag blev besviken igår.
Jag har tydligen inte samma åsikter som ni
övriga i svenska folkhemmen. Det oroar mig.
"Karlsson på taket"-Andreas till Globen också eller?
Tråkigt att inte få höra Daniels stämma i Idol mer...
Men jag har en känsla av att han kommer lyckas
rätt jäkla bra ändå.
Heja Kapten Daniel - son of Jönköping.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett meddelande. Då blir jag glad! :)
Ev. spam och dyl kommer att plockas bort.