translate

lördag 5 februari 2011

En bulle i ugnen!

Jag har fått tillbaka längtan att pyssla! :) Och jag vill tacka en liten bulle i ugnen för det.
Jo, vi väntar en go bulle som kommer i början på augusti, är det sagt.

Så jag har börjat virka och jag har börjat planera för hur jag ska inreda i barnens rum och det kommande barnets rum - och vårt sovrum! För när bullen kommer så behöver vi byta sovrum. Det blir en rockad i sovrumsbyten för att de övriga barnen ska få lite mer lugn & ro på nätterna!

Så nu kan ni vänta Er lite fler inlägg igen! Äntligen! Och ni får hålla er till tåls med att det kan vara en hel del bullesnack då också.

Nu ska jag förbereda lite snacks till kvällen. Det är ju MELODIFESTIVALDAX igen!!

Ha det gott, och tack för att ni har väntat på mina inlägg!

2 kommentarer:

  1. Ett stort grattis till bullen och hoppas att allt går bra för er. Ska hålla koll och utkik efter dina inlägg igen.

    SvaraRadera
  2. Jag vill läsa allt om den mumsiga lilla bullen. Hejja hejja där inne i MAGEN :D

    SvaraRadera

Lämna gärna ett meddelande. Då blir jag glad! :)
Ev. spam och dyl kommer att plockas bort.