translate

lördag 26 januari 2013

Clowns

Jag har ett "board" på Pinterest som jag döpt till "Clowns"där jag försöker samla en massa gamla svartvita (helst) clownfoton. Jag har alltid (som så många andra) hatat clowner. Tycker de är otäcka. Men samtidigt kan jag inte låta bli att fascineras av dem. Av deras sorgsenhet bakom masken. Jag har en tanke att rama in några utvalda clownfoton framöver och få upp på en vägg hemma. Här kommer några favoriter...

Clowns are sad...  sad clown  
Sad Clown old clown
Sad clown  
Dessa och fler bilder hittar du på min board Clowns på Pinterest.

2 kommentarer:

  1. Skön blogg du har:) har ni twitter att följa med??

    Om du gillar inredning kan ni kolla in min blogg:)

    Ha en kanondag

    LOVE Maria från inredningsvis.se

    SvaraRadera
  2. Tack för så fina ord på min blogg:) det värmde i ett kyligt Götet,jag gillar din blogg också.

    Kom snart tillbaka och ha en kanonhelg

    LOVE Maria från inredningsvis

    SvaraRadera

Lämna gärna ett meddelande. Då blir jag glad! :)
Ev. spam och dyl kommer att plockas bort.