translate

onsdag 18 november 2009

Änglar till jul

Packages

Jag märker att det börjar poppa upp mer och mer julinspiration på bloggarna runt om i landet. Och visst börjar man längta lite? I alla fall jag!

Jag älskar änglar och till jul kommer det gärna fram extra många sådana. Fast några  står faktiskt framme året runt.

De här från Panduro är så otroligt söta. Tyvärr är de slutsålda. Men det finns så otroligt mkt mer att hitta på deras hemsida.

Vad gillar du att plocka fram till julen?

(foto lånat från www.panduro.se)

5 kommentarer:

  1. Gud så underbara! Panduro har så mycket fint.

    Själv firar jag inte jul och plockar alltså inte fram någonting.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag tar fram mina "specialare" - sånt som jag fått, ärvt och även köpt själv, fina lyktor. Änglar har jag året om, en i vårt sovrum, en i husvagnen och nu i form av halsband och armband jag fick av husbandet!

    SvaraRadera
  3. ...dammsugaren... dags för julstädning ;)

    SvaraRadera
  4. De änglarna hade verkligen hög gullighetsfaktor!

    SvaraRadera
  5. Adventsljusstakarna, så klart! Jag älskar att få tända dem och få myskänslan av förväntan! Hoppas lillan hade en fin födelsedag! Tårtan såg jättefin ut! Duktiga du! Kramar!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett meddelande. Då blir jag glad! :)
Ev. spam och dyl kommer att plockas bort.