translate

söndag 30 november 2008

Tjejkväll

I går var några av tjejerna på jobbet här. Det var riktigt trevligt. Först bowlade vi (De andra bowlade i alla fall. Jag vet inte riktigt vad jag pysslade med. Jag bowlade mest i rännan i går. Men så är det. Ibland måste man låta andra få vinna också...!). Därefter gick vi hem till mig och åt o drack gott o pratade en massa. Tiden rann iväg fort. Vi skulle varit ett par till men en blev sjuk och vår enda karl i gänget ringde på förmiddagen och deklarerade att han precis blivit pappa! Superskoj! Ett bra giltigt skäl för att inte komma också för den delen. Grattis till er lilla tjej!

Nu ska jag gå iväg och hämta dottern som tillbringat natten hos sin lilla kompis med samma namn!

By the way...
Dagens fototriss har temat trappor. Känns inte som att jag har så mkt trappbilder så jag får se om jag kanske står över denna gång...

1 kommentar:

Lämna gärna ett meddelande. Då blir jag glad! :)
Ev. spam och dyl kommer att plockas bort.