translate

lördag 11 oktober 2008

New England

I vår "mysdel" av vardagsrummet, mittemot baren, har vi nu fått till en liten New England-känsla. Som ni ser finns nu en av korgstolarna på plats med ny fin vit färg. Den andra kommer strax att tillkomma. Den "röda damen" fick flytta till ett annat vardagsrumsfönster och ge plats åt en valstjärt i stengods som svärmor gjort, bredvid min älskade vita lykta. Så lite rött, vitt o blått är det jag infört. Det börjar ta sig. Den vita pallen från hallen får vara som den är. Passar bra in i den här miljön i stället! Framöver är det tänkt att även baren skall gå i samma stil. Mycket jobb, men det tar sig sakta men säkert...

1 kommentar:

  1. kanonfint! du är så duktig som fixar och håller på! Är avundsjuk på din pysselådra, jag vill med ha en sådan. Jättesnällt av dig att tipsa om kursen, hoppas jag kan gå på den, som du säger så kan man börja med det senare

    SvaraRadera

Lämna gärna ett meddelande. Då blir jag glad! :)
Ev. spam och dyl kommer att plockas bort.