translate

söndag 20 juli 2008

Mitt i sommaren

Trots att vi kanske inte har gjort så jättemycket så känns det ändå som om man har hunnit med en del. Inledde semestern med en sväng till High Chaparall som barnen diggar skarpt. Därefter var jag o lilla L i min hemstad i några dagar och njöt av vänner och omnejd. Mycket trevligt att träffa M&C, S (som var riktigt längesen grabben. Så kul att vi kunde ta en lunch!!) och T. Dessutom blev det lite shopping med vänner hemifrån som kom ner över dan.

F har hjälpt sin far att bygga kök och just nu håller vi på att bränna en kakelvägg till dem. Bild kommer senare på vår hemsida under "inspiration". Blir nog finfint.

Företagets hemsida har som sagt ÄNTLIGEN kommit upp och det känns kanon. Snart öppnas webshopen också och då kan vi börja sälja ordentligt!

Häromdagen blev det också en sväng till Smögenbryggan - som sig bör under semestern! Det var kanonväder och kunde inte bli bättre. Har även hunnit med lite bad o skoj - dock i badhus lite här o där.

Vill passa på att tacka M,A och deras lilla L för lyckopengen och den fina blomman vi fick av er! Tack tack!

I veckan kommer mina föräldrar hit ett par dagar. Ska bli mkt trevligt. Får hoppas att det blir bra väder också så man kan hålla sig lite mer utomhus.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett meddelande. Då blir jag glad! :)
Ev. spam och dyl kommer att plockas bort.