translate

torsdag 14 februari 2008

Sveriges mest lästa blogg

Jag har lite funderingar kring denna människa. Jag måste ju erkänna att jag är inne o läser hennes blogg ibland. Sveriges mest lästa eller hur var det? För det mesta blir man bara trött på människan när man är inne o läser men jag funderar verkligen kring hennes tankar o åsikter kring allt - hon är ju precis som hennes karl Alex är - de sparkar gärna o ofta både nedåt och uppåt. Men är det på riktigt allvar de gör det? Eller är de så fruktansvärt ironiska? Är det ironi rätt igenom så är ju det toppen. Men tyvärr så tror jag att dessa stureplansmänniskor är extremt inskränkta och de har förmodligen aldrig satt foten utanför Stockholms innerstads tullar (förrutom i en taxi till Arlanda).

Trots att jag inte är något stort fan av paret Schulman så fortsätter jag antagligen att besöka hennes blogg emellanåt då det trots allt är ganska roande läsning. Men mer att jag skrattar åt henne än med henne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett meddelande. Då blir jag glad! :)
Ev. spam och dyl kommer att plockas bort.