translate

fredag 7 augusti 2009

Ge gamla möbler nytt liv!

I stället för att slänga gamla möbler som levt kvar från 80- och 90-talet så går det att ge dem en andra chans! Häromveckan var jag på Colorex och köpte med mig en liter turkos färg som de blandade åt mig på plats till rätt nyans. Väldigt billigt och ett enkelt sätt att piffa till i inredningen. Denna piedestal är en gammal sak som jag fick med mig när jag flyttade hemifrån. Med lite turkos färg blir den en riktig färgkick i vårt vardagsrum!!

6 kommentarer:

  1. Nu gav du mig idéer..... turkost, lila och cerise är ju mina färger här hemma numer.=)

    SvaraRadera
  2. Va kul att den gamla piedestalen
    har fått nytt liv.Mycket häftigt.
    Mams

    SvaraRadera
  3. Turkost är en läcker färg. Kul att piffa till gamla möbler m.m. Ha en trevlig fortsättning på helgen.

    SvaraRadera
  4. Läcker färg! En vitaminijektion!
    Trevlig helg!
    Kram

    SvaraRadera

Lämna gärna ett meddelande. Då blir jag glad! :)
Ev. spam och dyl kommer att plockas bort.